Kaedah pembesaran zakar

Wanita mengukur saiz zakar lelaki

Tidak semua lelaki gembira dengan saiz zakar mereka. Ada yang mengambilnya dengan tenang, redha dengan apa yang dikurniakan oleh alam semula jadi. Selebihnya menganggap ini sebagai masalah sebenar, memperoleh jisim kompleks. Akibatnya, harga diri jatuh, masalah dalam kehidupan seksual bermula. Lelaki sebegini semakin berfikir untuk meningkatkan maruah mereka. Sebenarnya, terdapat banyak cara untuk membesarkan zakar. Satu-satunya persoalan ialah yang mana antara mereka yang paling berkesan dan selamat.

Apakah saiz zakar yang dianggap normal?

Tidak ada saiz zakar yang jelas. Walau bagaimanapun, saiz kurang daripada 8 cm apabila terangsang dianggap sebagai anomali untuk lelaki dewasa. Dalam kebanyakan kes, lelaki itu sendiri memutuskan sama ada dia mempunyai saiz zakar yang optimum. Di samping itu, ia bergantung kepada keutamaan pasangan seksual. Secara purata, panjang zakar apabila teruja mencapai 10-16 cm. Dan ini adalah norma.

Saiz optimum zakar yang tegang ialah 10-16 cm

Juga, hanya kerana zakar agak besar semasa rehat, ia tidak bermakna ia akan menjadi lebih besar apabila ereksi. Sebaliknya, zakar yang kecil boleh mencapai saiz yang mengagumkan apabila tegak. Oleh itu, panjang zakar adalah nilai relatif dan semata-mata individu.

Adakah mungkin untuk memperbesarkan ahli?

Para saintis telah mendapati bahawa jika keinginan seksual dipenuhi dengan cara dengan diameter kecil, saiz zakar boleh berkurangan dalam masa 2-3 bulan. Dan, jika penurunan kelelakian mungkin, adakah cara untuk meningkatkannya? Pasti ada. Adalah penting untuk memahami - adakah anda benar-benar memerlukannya?

Seorang lelaki mempunyai zakar yang kecil dan ingin membesarkannya

Terdapat banyak mitos yang berkaitan dengan saiz zakar. Sebagai contoh, terdapat teori yang meluas bahawa seorang lelaki dengan zakar yang mengagumkan memberikan wanita keseronokan yang paling besar. Teori ini pada asasnya salah. Sebaliknya, ramai wanita mengalami rasa tidak selesa jika zakar pasangannya terlalu besar. Selalunya, masalah zakar kecil adalah jauh dan sifatnya lebih psikologi.

Pakar mengatakan bahawa adalah mustahil untuk meningkatkan zakar lebih daripada 30% daripada saiz semula jadi. Ya, dan dalam praktiknya telah terbukti bahawa peningkatan hanya boleh dicapai dengan panjang 4-5 cm, dan lebar 1-2 cm. Berapa banyak zakar sebenarnya meningkat bergantung pada kaedah yang dipilih.

Kaedah Membesarkan Zakar

  • Extender. Dengan peranti ini, regangan gentian otot dan badan gua zakar dicapai. Akibatnya, ruang bebas terbentuk, yang dari masa ke masa dipenuhi dengan tisu erektil. Kaedah ini agak berkesan, tetapi hasilnya perlu menunggu lama.
  • Peranti pam vakum. Zakar diletakkan dalam kelalang khas, kemudian dengan bantuan alat, udara disedut keluar dari kelalang dan tekanan berkurangan dicipta. Terima kasih kepada ini, hasilnya dapat dilihat dengan serta-merta - saiz zakar meningkat sebanyak 10-15 cm Kesan yang dicapai adalah sementara. Membesarkan ahli dengan cara ini hanya boleh dilakukan dengan penggunaan yang sangat lama.
  • Peranti Pembesaran Zakar Vakum
  • Produk luar- salap, krim dan semburan. Terdapat pelbagai jenis produk sedemikian di pasaran. Kesannya dicapai dengan mempengaruhi tisu komponen aktif agen. Amalan telah menunjukkan bahawa aplikasi mereka agak berkesan.
  • ubat oral. Tindakan ubat-ubatan tersebut adalah berdasarkan peningkatan bekalan darah dalam organ pembiakan.
  • Regangan dengan beban. Seutas tali dilekatkan pada tampalan di hadapan kepala zakar. Satu beban digantung di atasnya. Ia adalah perlu untuk secara beransur-ansur meningkatkan berat beban dan tempoh prosedur.
  • urut. Dengan bantuan urutan, peningkatan dalam peredaran darah dalam tisu zakar dicapai. Agar usaha anda menjadi wajar, urutan mesti dilakukan dengan kerap.
  • Latihan khas. Terdapat beberapa latihan sedemikian, mereka berbeza dalam kerumitan dan tempoh. Setiap lelaki boleh memilih sendiri latihan yang sesuai dengannya. Intipati kaedah ini adalah untuk meregangkan tisu zakar.
  • Operasi. Cara paling berkesan untuk membesarkan zakar. Sudah tentu, tidak semua lelaki membuat keputusan mengenai langkah melampau itu.
  • Pembedahan pembesaran zakar lelaki
  • Cara rakyat. Perubatan tradisional mencadangkan menggunakan kompres, infusi dan sapuan untuk meningkatkan saiz zakar. Kelebihan kaedah rakyat adalah keselamatan relatif. Kelemahannya ialah hasilnya perlu menunggu lama.
  • Suntikandengan penggunaan ubat hormon.

Apakah kaedah pembesaran zakar yang berbahaya?

Bahaya terbesar ialah penggunaan extender. Hakikatnya ialah sesetengah lelaki memutuskan untuk memakai peranti itu secara berterusan. Hasil daripada keputusan sedemikian adalah sakit di kawasan pangkal paha. Dan jika anda tidak memberi perhatian yang sewajarnya kepada ini, ereksi akan menjadi lebih teruk, tanda regangan akan muncul pada alat kelamin, ia akan menjadi lembik. Di samping itu, penggunaan peranti yang tidak betul boleh menyebabkan ligamen koyak dan disfungsi erektil.

Menggunakan peranti dengan pam juga tidak selamat. Jika digunakan secara tidak betul, hematoma pada zakar dan masalah dengan potensi adalah mungkin. Terutama selalunya apabila menggunakan pam, ejakulasi pramatang diperhatikan. Pastikan anda merujuk kepada arahan penggunaan!

Salap, semburan dan krim boleh menyebabkan tindak balas alahan setempat. Kali pertama anda menggunakannya, anda perlu melakukan ujian alahan. Adalah penting untuk tidak menggunakan produk tersebut jika terdapat kerosakan pada kulit zakar anda (luka, retak).

Meregangkan zakar dengan beban adalah amat tidak selamat. Penggunaan kaedah ini mesti dirawat dengan berhati-hati. Tidak perlu bermula dengan segera dengan beban yang besar - semuanya baik secara sederhana.

Persediaan untuk pembesaran zakar dalam bentuk kapsul dan tablet, jika ia berasal dari sintetik, memberi kesan buruk kepada sistem kardiovaskular badan. Di samping itu, orang yang mempunyai penyakit kronik harus menolak untuk menggunakannya. Beri keutamaan kepada ubat herba, mereka mempunyai lebih sedikit kesan sampingan.

Suntikan dengan ubat berkualiti rendah boleh menyebabkan nanah, tumor dan jangkitan.

Pembedahan pembesaran zakar juga mempunyai risikonya. Menurut statistik, hanya 35% lelaki yang memutuskan untuk menjalani pembedahan berpuas hati. Itulah sebabnya adalah perlu untuk menimbang semua kebaikan dan keburukan sebelum memutuskan kaedah operasi.